سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری درست از دستگاه کرایولیپولیز

نگهداری درست از دستگاه کرایولیپولیز

 

تعمیر کرایولیپولیز تخصص مربوط به خود را می‌خواهد که در هر تعمیرگاهی وجود ندارد به شما پیشنهاد میکنیم که تعمیر کرایولیپولیز خود را به مرکز توانمند و با تجربه ما بسپارید و با خیالی راحت کرایو لیپولیز خود را عیب یابی و تعمیر کنید.

 در ابتدا می خواهیم بدانیم که کرایو لیپولیز چیست ؟در واقع اینطور می توان گفت که کرایولیپولیز یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن سلول‌های چربی است که به انجماد چربی نیز شهرت دارد.

یک روش نسبتا نوین و به روز برای کاهش طبیعی چربی ها و پیکرتراشی به شمار می رود .کرایولیپولیز می تواند جایگزین مناسب و شایسته ای برای روش‌های تهاجمی کاهش چربی از قبیل لیپوساکشن باشد چون بعد از کرایولیپولیز نیاز به دوران نقاهت نخواهد داشت در این روش سلول‌های چربی زیر پوست همچون لیپولیز را سرد میکند تا تجزیه و شکسته شوند بدون این که به بافت زیرین پوست آسیب برساند.

از جمله مزیت های این روش این است که با استفاده از آن تعداد سلول های چربی کم می شود، نه حجم سلول ها ،هر بار استفاده از کرایولیپولیز بین 4 تا 12 سانتی متر سایز کم خواهد شد .

 

دوام کرایولیپولیز

 

دوام کرایولیپولیز در افراد متفاوت است.

اساس عملکرد این دستگاه را این طور می‌توان بیان کرد که سلول‌های چربی در برابر تغییرات دما از بافت های اطراف شان آسیب پذیرفته در نتیجه سرمایش سلولهای چربی را به مرگ طبیعی دچار می‌کنند.

 در چنین شرایطی غشاء سلول های چربی شکسته می‌شود و در نهایت از بدن فرد خارج می‌شود. دوام کرایولیپولیز را میتوان شش ماه تخمین زد اما توجه داشته باشید که سه هفته بعد از انجام کرایو تغییراتی در بدن خود مشاهده می‌کنید.

 اما تغییرات ظاهری قابل توجه که مشاهده می‌شود بعد از یک تا سه ماه مشهود خواهد شد تحقیقات نشان داده که تا شش ماه پس از این روش لایه های چربی ثابت باقی می‌مانند و مشخص است که با داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش روزانه این لایه تغییر چندانی نخواهد کرد.

 بلکه روز به روز کمتر هم خواهد شد جالب است بدانیم که روش کرایو لیپولیز در قسمت های خاصی از بدن  انجام میشود و برای کل بدن قابل استفاده نیست. بیشترین کاربرد این روش در شکم، پهلو، ران، بازو و سر معده است .

اما برای کوچک کردن سینه نمی توان از این روش استفاده کرد قبل از انجام این روش حتماً با پزشک خود مشورت کنید که آیا این روش برای شما کاربرد دارد یا خیر پیشنهاد ما به شما این است که این روش برای افرادی مناسب است که از سلامت عمومی کامل برخوردار هستند.

شرکت ما با داشتن متخصصین با تجربه در زمینه تعمیرات دستگاه های کرایو لیپولیز مستقر است که خدمات مفیدی  را به هموطنان عزیز و گرامی ارائه می دهد. این مرکز بزرگ با کارشناسان متعهد و دلسوز و تجهیزات به روز و پیشرفته آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.