سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ آب

پمپ آب

چند نوپمپ آبوجود دارد یکی از آن ها پمپ آب خانگی است نو های دیگر کار این دستگاه این است که فشار آب را زیاد تر کند. و بستگی خواصی ندارد طوری که هرچه قدر شما اتصالات به آب داشته با شید مثل حمام و شیر ها و هر جایی که با آب کار کند شما آبی پر فشار را در خانه خود خواهید داشت. غیر از آن باید بدانید پمپ آب برای خالی کردن آب استخر و انبار و جا به جایی آب و..... هم استفاده می شود. و اگر خواهن به خرید پمپ آبهستید باید بر اساس میزان مصرف تان آن را انتخاب کنید. اگر مشتاق به خریدن این محصول هستید با ما در ارتباط باشید و آن را خریداری کنید.

 

دوزینگ پمپ

کار دوزینگ پمپاین است که مقدار دقیق پمپاژ را بگویید و آن را انجام دهد. این دستگاه بسیار کاربرد متفاوتی در کشاورزی و صنایع و کار های پزشکی و.... این دستگاه ها بسیار کوچکند و بیشتر روی متور های الکترنیکی و موتر های هوا وجود دارد. این پمپ ها توسط کنترل کننده های خارجی و یا کنترل کننده پمپ داخلی  کنترل می شود که میزان کار کردنش را معلوم می کند. اگر مشتاق به خریددوزینگ پمپهستید با ما در تماس باشید و تا برای شما آن محصول را فراهم کنیم واتر کو در تلاش است تا مشتریانش را راضی نگه دارد و پیشرو باشد.

 

پمپ

پمپوسیله ای استکه به روش مکانیکی مایعات را جا به جا می کند پمپ ها کاربرد های و نو متفاوتی دارد. پمپ به سه قسمت تقسیم می شود که آن ها بالا برنده و جا به یی و گرانشی که هر کدام کار های متفاوتی انجام می دهد. کارخانه واتر کو یکی از بهترین ها در ارائه پمپو محصولات دیگر است. اگر خواهان محصولات ما هستید با ما در تماس باشید تا ما محصولی را که می خواهید را برای شما فراهم کنیم واتر کو در سعی است که بهترین ها را به مشتریانش ارائه کند و دنبال این باشد که شما ها را راضی از خرید نگه دارد.

 

آب شیرین کن

آب شیرین کن وسیله ای است که برای شیرین کردن آب استفاده می شود مثل آب های دریا و آب های رود ها و حتا برای تصفیه آب چاه فاضلاب هم استفاده می شود برای این کار آب شیرین کناملاح آب را از آن میگیرد مثل نمک و.... از این آب ها برای مصرف برای خوردن و برای آبیاری استفاده می شود جارب است بدانید که بسیاری از زیر دریایی ها و کشتی آب شیرین کن دارند و از آن برای خود استفاده می کنند. اگر مشتاق به خریدن آب شیرین کن هستید با ما تماس بگیرید و برای خرید آن به ما سفارش دهید تا ما برای شما آن را فراهم کنید واتر کو پیشرو در به دست آوردن رضایت مشتری.

 

موتور آب

موتور آب دستگاهی است برای جا به جایی آب است. و دستگاهی است که برای بیشتر مایعات دیگر هم استفاده می شود که بر اساس دهانه های ورودی و دهانه های خروجی دسته بندی می شود و به فروش میرسد از این دستگاه بنزینی و دیزلی وجود دارد دهانه موتور آباز 2 اینچی تا 4 اینچی است اینها فرغی ندارند وفقط از طریق دهانه فرق می کند ولی دستگاهی که دهانه 4 اینچی دارد از موتور قوی تری برخوردار است. اگر خواهان به خرید این محصول هستید باما تماس بگیرید و سفارش دهید تا ما برای شما فراهم کنیم واتر کو پیشرو در به دست آوردن رضایت مشتری.

 

آب تصفیه کن

آب تصفیه کنوسیله ای است که برای تصفیه آب استفاده می شود این وسیله برای تصفیه آب های درایا ها و رود ها و حتا آب های چاه فاضلاب هم استفاده می شود و برای این تصفیه چند نو روش وجود دارد. از این آب ها برای خوردن و آشامیدن و آبیاری گیاهان  استفاده مشود. جالب اس  بدانید که خیلی از کشتی ها و خیلی از زیردریایی ها در دریا همراه با خود یکآب تصفیه کن دارند برای استفاده خود و آوردن  با خود. اگر خواهان به خریدن این محصول هستید با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم  واتر کو پیشرو در کسب رضایت مردم.

 

تصفیه آب

امروزه آب در ایران و جهان کم شده است و برای همین خیلی از افراد و کشور ها به این فکر هستند که با دستگاه تصفیه آب   مورد نیاز خود را فراهام کنند و خیلی از آن ها این کار را انجام دادند و توانسته اند به چیزی که می خواهند برسند کار این دستگاه ها این است که آب های دریا ها و رود ها  و حتا آب چاه های فاضلاب ها را تصفیه کند این نو آب برای نوشیدن و آبیاری گیاهان مناسب است و هر کاری که با آب های معمولی انجام می دهیم با این آب هم می توانیم انجام دهیم. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

 

اسموز معکوس

اسموز معکوس یکی از روش ها یی است است که برای تصفیه کردن آب استفاده می شود همان طور که می دانید سالانه خیلی آب به هدر می رود و باعث این میشود که آب درکشورمان کم شود و برای همین خیلی ها به این فکر هستند که کاری انجام دهند تا این آب ها از بین نرود یکی از این روش ها این است که آب های استفاده شده را دوباره استفاده کرد در روش اسموز معکوس که آب های دریا ها و رود ها  و حتا آب چاه های فاضلاب ها را تصفیه می شوند. برای خرید این دستگاه با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم.