سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ وکیوم

 

پمپ وکیوم

یکی ار ابزار هایی که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد پمپوکیوم می گویند .این پمپ ها انواع گوناگونی دارد که برای هدف های مختلف و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ کارایی و بازدهی زیادی دارد و همچنین دارای پیچیدگی زیادی هم می باشد .پمپوکیوم از گذشته تا به امروز پیشرفت و رشد بیشتری پیدا کرده است .از این پمپ ها در وسایل خانه از جمله جارو برقی استفاده می شود .هچنین این پمپ را می توان در اتاق عمل پزشکی که دستگاه های وکیوم خون ریزی محل را جمع آوری می کنند کاربرد دارد. این پمپ ها بر اساس نیاز دارای تنوع بسیاری است .در این دستگاه های دارای پمپ وکیوم می توان از دو فاکتور مهم آن ها را بررسی کرد یکی حجم ویوم و دیگیری قدرت مکش آن . و همچنین از متر مکعب برای واحد اندازه گیری پمپ وکیوم استفاده می شود .برای خرید این دستگاه ها باید به این دو فاکتور مهم توجه ویزه داشت .

 

 تعمیر پمپ وکیوم

شرکت مریک دارای متخصصانی است که خدماتی نظیر تعمیرپمپوکیوم و تمام دستگاه های تعمیر شده که کارت گارانتی دارند را انجام می دهند. و همچنین اگر نیاز باشد کارشناسانی را به محل جهت بررسی دستگاه ها می فرستد. حتی به پمپی که تعمیر می شود گواهی و گارانتی تعلق می گیرد . کارشناسان تعمیرپمپوکیوم شزکت مریک قادر خواهند بود پمپی که برای تعمیر آورده اید را به همان شرایطی که در کارخانه تولید شده است بازگرداند.همچنین شما مشتری عزیز می توانید پمپ تعمیر شده خود را در همین محل تست کنید و از عملکرد آن مطمعن شوید. شرکت ما دارای تیم متخصص و کارپشته ای دارد که برای رضایتمندی مشتریان عزیز دستگاه وکیوم تعیمری را در سریع ترین زمان و همراه گارانتی تحویل می دهد .همچنین در طراحی انواع وکیوم می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از پمپ های وکیوم دیدن کنید.

 

پمپ خلا

ابزاری که مولکول های هوا را تخلیه می کند یک فشار منفی ایجاد می کند که خلا نسبی است به این ابزارپمپخلا می گویند . البته برای بعضی از کارها بیشتر از یک پمپ استفاده می شود .اگر بخواهیم به میزان خلا بیشتری برسیم بسیار دشوار است باید همه مواد به شکلی واکنش نشان میدهند وقتی در معرض خلا قرار می گیرند .اگر از پمپ خلا های به صورت سری استفاده کنیم یا از روش های مختلف دیگر می توانیم به پمپخلا بالاتری دست یابیم . برای اینکه از میزان تولید گاز در رسیدن به خلا کاسته شود باید از موادی استفاده کنیم که در دمای بسیار بالایی پخته شده باشد .آب در این پمپ ها خیلی نقش بسزایی دارد . به یک پمپ خنک کننده احتیاج دارد که پمپ آب است. برای اینکه بخواهیم به فشار های پاینتر دست یابیم باید از پمپ های وکیوم روغنی استفاده کنیم.

 

ساکشن مرکزی

ساکشنمرکزی کاربرد زیادی در بیمارستان ها و در داروساری و همچنین در مصارف صنعتی دارد . ساکشن ها به دو صورت مورد استفاده قرار می گرند .ساکشنمرکزی با توجه به نوع کاربردش به صورت یک پمپ ، دو پمپ و حتی سه پمپ هم مورد استفاده قرار می گیرد . قدرت مکش این ساکشن ها مثل جارو برقی عمل می کند . بعضی از این دستگاه ها در دندانپزشکی ها کاربرد دارد و برای این منظور تولید و طراحی می شود که در آن دستگاه با حذف آب و افزایش مکندگی طراحی می شود .این ساکشن ها مزایای زیادی دارند ازجمله مصرف عمومی آب را به حداقل میرساند و برای جراحی های بلند مدت در دندانپزشکی کاربرد دارد . همچنین به صورت مستقیم و همزمان عمل تخلیه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. این دستگاه ها دارای دو سال گارنتی می باشد که شما می توانید از خدمات ان استفاده کنید .

 

پمپ وکیوم آزمایشگاهی

پمپوکیومآزمایشگاهی در صنایع مختلف کاربرد دارد . این پمپ ها دارای انواع بسیار مختلفی می باشند . که هر کدام از نوع آن برای کاربرد خاصی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد . این پمپ ها تولید خلا در محیط مورد نظر را انجام می دهد . با درجه های مختلف و شزایط مختلف مورد انجام قرار می گیرد . ممکن است پمپوکیومآزمایشگاهی در بالاترین درجه ممکن انجام شود و حتی ممکن است بعضی از آن ها در درجه های کمتری انجام شود . اگر بخواهیم با درجه بالاتری صورت گیرد باید از دو یا سه پمپ به صورت ترکیبی استفاده کنیم . این پمپ ها بر اساس میزان فشار به دو دسته تقسیم می شند . پمپ های اولیه و پمپ های ثانویه ؛ پمپ های ثانویه را تقویت کننده هم می نامند . پمپ های وکیوم آزمایشگاهی بر اساس مراحل وکیوم هم تقسیم بندی می شوند که به صورت پمپ های تک مرحله ای دارای سوپاپ و پمپ های دو مرحله ای می باشد . این پمپ ها در اندازه و ابعاد های مختلف به منظور هدف های مختلف طراحی و تولید می شوند .