سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مواد شیمیایی

سوربیتول

قندی که در بدن به صورت آهسته متابولیزه می شود سوربیتول  نامیده می شود که قند الکی است .شرکت پیشگامان شیمی سوربیتول را با کیفیت بالایی وارد بازار می کند . سوربیتول دارای خواص زیادی است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره کرد : تنظیم کنندهPH ، شیرین کنندگی و حفظ رطوبت می باشد . پس سوربیتول یک شیرین کننده است و در صنعت داروسازی و مواد غذایی کاربرد زیادی دارد .سوربیتول در واقع پودر یا مایع آن است که برای مصرف باید در آب حل شود . این ماده به صورت طبیعی در بسیاری از میوه ها وجود دارد . با این ماده در زندگی روزمره زیاد مورد استفاده قرار می دهیم از جمله در داروها ، محصولات بهداشتی و آرایشی ، در خوراکی هایی مثل کلوچه و.بسیاری از مواد دیگر وجود دارد .

 

گوارگام

گوارگام از فیبر غذایی گرفته شده و در هندوستان بیشتر تولید می شود چون این گیاه در این منطقه بیشتر رشد می کند . این ماده به صورت افزودنی خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد . گوارگام در صنعت غذایی و و دارویی کاربرد فراوانی دارد .  کارخانه تولید لبنیات از صمغ این گیاه استفاده می کنند . در واقع از این گیاه صمغ تولید می شود . این گیاه بعد از برداشت و آسیاب به صورت پودر سفید به بازار عرضه می شود . گوارگام برای پخت و پز مورد استفاده میگیرد همچنین در صنعت آرایشی کاربرد زیادی دارد . این ماده در طعم غذا تاثیر زیادی دارد و باعث می شود غذا به غلظت برسد . این مواد برای سلامتی انسان ها خیلی مفید است و برای افرادی که می خواهند رژیم لاغری بگیرند صمغ این ماده توصیه می شود .

 

خرید لاکتات سدیم

از این محصول در کیک اسفنجی استفاده می شود که همین امر باعث خرید لاکتات سدیم می شود .از این محصول برای  کاربردهای زیادی خریداری می شود . از این محصول برای بستنی و مربا هم استفاده می شود .برای خرید لاکتات سدیم تقاضای زیادی است که کاربرد های فراوانی دارد . این اسید به صورت طبیعی در بعضی مواد نظیر لبنیات و دوغ های ترش وجود دارد . این مواد در نگهداری و طعم مواد غذایی نقش مهمی دارد . همچنین در پخت مواد گوشتی طعم خوبی میدهد . در نوشیدنی ها هم تقویت کننده و طعم دهندگی زیادی دارد. این مواد نیز در صنعت داروسازی و پزشکی و آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد و نقش مهم روان کنندگی دارد . این ماده به صورت شفاف و بی رنگ وجود دارد و در آب سرد به راحتی حل می شود .

 

 

زانتان گام

زانتان گام به صمغی گفته می شود که از تخمیر میکروب ها به وجود می آید. که این باکتری در آزمایشگاه تولید می شود .این صمغ در مایعات حل می شود .زانتان گام در حرفه صنعت کاربرد های فراوانی دارد .این ماده به پلاستیک شبیه است و نام دیگر آن پلاستیک غیر حقیقی است و عموم به این نام نیز آن را میشناسند . در صنایع غذایی و داروسازی هم کاربرد زیادی دارد . انسان این ماده را در زندگی روزمره زیاد استفاده می کند و خود این ماده خطرها هایی برای انسان دارد که استفاده زیاده آن توسط انسان جای نگرانی دارد. از این صمغ در محصولات آرایشی نیز کاربرد فراوان دارد .همچنین در صنعت غذایی میتوان به مواردی از جمله ؛ نوشابه ها و کنسرو ها اشاره کرد. در واقع زانتان گام یک غلظت کننده به شمار می رود . که در فراورده های لبنی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این ماده می توان به این مورد اشاره کرد که تغییرات PH تاثیر زیادی روی آن ندارد.

 

خاک دیاتومه

خاک دیاتومه خاکی است که صد در صد طبیعی است  و از بقایای فسیل شدن جلبک های دیاتوم به دست آماده است . از این خاک در تصفیه روغن ها به کار گرفته می شود . از تولیدات این خاک میتوان به حشره کش ها اشاره کرد .که در از بین بردن انواع مختلف حشرات موفق بوده و توانسته آفات ها را به خوبی کنترل کند. از این خاک به صورت پودر و اسپری برای دفع انواع حشرات مورد استفاده قرار می گیرد.از خاک دیاتومه در صنعت آرایش و بهداشتی استفاده های فراوانی می شود .این خاک برای سلامتی انسان ها و حیوانات خانگی خیلی مفید است . این خاک توانایی این را دارد که برای انبار کردن غلات کاربرد این دارد که عمر غلات را طولانی کند . از ویژگی های خوب این خاک میتوان به بی بو بودن آن اشاره کرد که برای انسان ها و حیوانات خانگی کاملا بی ضرر است  و حشرات را از طریق اینکه روی بدن آنها می نشیند و آنها را از بین می برد و آسیبی به گروه پستانداران نمی رساند .

 

کربومر

کربومر ها در صنعت آرایشی و بهداشتی به ژل برای مراقبت های پوست و ناخن و مو مورد استفاده قرار می گیرد.این ماده می تواند آبرا خود جذب کند و به ماده ضخیم کننده یاد می شود .این ماده در محصولات ضد عفونی کننده کاربرد زیادی دارد . این روزهای کرونایی کهاز ژل ضدعفونی کننده استفاده فراوانی داریم به وفور در این محصولات از کربومر استفاده شده است . همچنین در مایع دستشویی که استفادهزیادی در زندگی روزمره انسان ها دارد .همچنین این ماده در انواع شامپوها و کرم های مرطوب کننده و اسکراب ها موجود می باشد . ازاین ماده در دندانپزشکی ها برای قالب گرفتن دندان مورد استفاده قرار می گیرد . و همچنین از دیگر کاربرد های آن می توان به در تولیدآسفالت اشاره کرد.

صمغ عربی

صمغ عربی برای زیبایی کاربرد زیادی دارد همچنین از آن به عنوان مکمل گیاهی هم مورد استفاده قرار می دهند .فیبر موجود در این ماده باعث شده که تقاضا برای صمغ عربی زیاد شود .این صمغ به صورت پودر است که در بازار به شکل های متفاوت برای مصارف مختلف عرضه می شود .این صمغ مزایای زیادی دارد از جمله برای پیشگیری و درمان یبوست مصرف می شود .که به صورت پودر یا کپسول مورد استفاده قرار می دهند.صمغ عربی باعث آرامش تحریک پذیری معده و همچنین باکتری های مفید و خوبی در آن وجود دارد که برای انسان مفید است و باعث سلامتی می شود .از این صمغ برای کاهش التهابات مث گلو درد استفاده می شود . همچنین در بهبود زخم ها تاثیر زیادی دارد .

 

 

خرید منتول

منتول در عصاره گیاهان زیادی از جمله گیاه نعناع وجود دارد . خرید منتول در جامعه امروزی زیاد شده و تقاضا برای آن بالاست . این ماده رنگی شفاف و سفید دارد .  این ماده کاربرد های فراوانی دارد . خرید منتول برای بی حس کننده موضوعی و همچنین برای تسکین درد سوزش گلو مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از منتول احساس خنک کنندگی به انسان دست می دهد که از ویژگی های این ماده به شمار می آید. و برای آفتاب سوختگی تاثیر زیادی دارد و آن محل را خنک می کند . منتول را اگر از راه های طبیعی بخواهیم بدست آوریم باید از جوهر نعناع خشک یافت کنیم و مصنوعی آن را در آزمایشگاه ها تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند .این ماده خاصیت درمانی برای مشکلات معده و روده دارد که برای انسان ها خیلی مفید است .

 

خرید کافور

شکل کافور به صورت موم  مانند است که صمغ درخت کاپور به وجود می آید . مردم خرید کافور را برای مصارف گوناگونی انجام می دهند . خرید کافور برای سلامتی پوست ، مو و ناخن و همچنین برای خارش پوست خمیر آن را درست می کنند و بر روی پوست می گذارند و موجب تسکین آن می شود . از این ماده برای کاهش درد به کار میرود برای مواردی که پوست زخم میشود و درد دارد آن را به صورت مستقیم روی پوست قرار می دهند. و در مواردی که از سوختگی پوست زخم می شود باید به طور مرتب این ماده را روی پوست گذاشته تا به مرور زمان این زخم از روی پوست ناپدید شود . اگر پوست صورت یا بدن شما دچار آکنه یا جوش شده پیشنهاد میکنیم این ماده را خریداری کنید و بر روی پوست خود بگذارید تا آکنه ها از بین بروند . از این ماده در محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده می شود .

 

خرید ویتامین e

امروزه خرید ویتامین e  به طرز چشمگیری زیاد شده . چون مردم به فواید آن پی برده اند و میزان مصرف آن  بالا رفته است .از کاربردهای مفید این ویتامین می توان به خاصیت جوانسازی پوست اشاره کرد . همچنین در پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر کمک می کند . ورزشکاران  خرید ویتامین e را برای چربی سوزی و عضله سازی انجام می دهند . ویتامین e برای کم خونی بسیار موثر است و سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد . امروزه که بیماری سرطان همه گیر و افزایش پیدا کرده است ویتامین e نشان داد که حتی برای کند کردن روند پیشرفت سرطان مفید است  و در علم پزشکی جایگاه ویژه ای دارد . از این ویتامین یک مکمل غذایی بسیار مفید و مقاوم یاد می شود .توصیه می شود افرادی که در محیط های آلوده زندگی می کنند حتما این ویتامین ارزشمند را استفاده کنند .