سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پروفیل

خرید پروفیل در اصفهان

برای افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند خرید پروفیل به دلیل اینکه نقش بسزایی در زمینه صنایع ساختمانی و صنعتی دارد بسیار مهم است. خرید پروفیل در اصفهانبه دلیل وجود رقبای بسیار بزرگ و نامی در این عرصه همیشه کاری مشکل بوده است. مجموعه هایی در این زمینه موفق بوده اند که توانسته اند در کنار رضایت مشتری بحث کیفیت خود را هم ارتقا دهند. قبل از خرید پروفیل باید حتما به یکسری از نکات توجه کرد اما مهمترین نکته کارایی نوع پروفیل خریداری شده است.پروفیل ها انواع مختلفی دارند از جمله صنعتی، ساختمانی، گالوانیزه، مبلی و پروفیل های باز است. بیشترین کارخانه های تولیدی پروفیل در اصفهان و تهران قرار دارند. اگر قصدخرید پروفیل در اصفهان داشته اید حتما با نام کارخانه هایی مانند: پروفیل آسیا، نیکان پروفیل، بهفلز، علویجه برخورد کرده اید.

 

خرید نبشی در اصفهان

نبشی ها جز پروفیل هایی هستند که سطح مقطع Lشکلی دارند. برای خرید نبشی در اصفهان قبل از هر اقدامی ابتدا نوع نیاز خود را شناسایی کنید. اگر هم دی این زمینه کاملا مطمئن نیستید می توانید با واحد فروش مجموعه شاهین فلز سپاهان تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را برای خرید بهتر به شما ارائه دهند. علت این امر وجود نبشی های فولادی در دو دسته پرسی وفابریک می باشد. نوع فابریک آن همانطور که از اسمش پیداست بصورت نهایی از خط تولید خارج و به فروش می رسد. نوع پرسی هم ورقی به طول 6 متر است که قابلیت خم شدن از عرض را دارد و به شکل نبشی است. البته خرید نبشی در اصفهان فقط معطوف به این دو نمونه نیست بلکه هنگام خرید یا در پروژه های ساختمانی با اصطلاح بال مساوی و بال نامساوی هم آشنا خواهید شد.

خرید میلگرد در اصفهان

محصولات فولادی که سطح مقطع دایره ای شکل دارند و نسبت طول به قطرشان زیاد است میلگرد می گویند. برای خرید میلگرد در اصفهان خوشبختانه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول را در اختیار داریم و آن هم کارخانه ذوب آهن اصفهان است. در حال حاضر برای خرید، میلگرد با قطر 6 تا 32 میلی متر در بازار موجود است و میلگرد با قطرهای بالاتر را باید سفارش داد. البته قطرهای کمتر از 10 میلی متر بصورت کلاف هم تولید می شوند. برای خرید میلگرد در اصفهانیا هر جای دیگری که باشید می توانید براحتی وزن میلگرد مجموعه ای که قصد خرید آن را دارید محاسبه کنید چون وزن است که بروی قیمت میلگرد تاثیر گذار است.

خرید تیرآهن در اصفهان

شاید شما هم هنگام خرید تیرآهن در اصفهان با سوالات بسیار زیادی برای داشتن یک خرید با کیفیت و مناسب مواجه شده اید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تیرآهن با توجه به وزن آن است که محاسبه می شود. ممکن است شما دو مدل تیرآهن با مشخصات فنی و کیفیتی یکسان ولی وزن متفاوت داشته باشید که حتی تیرآهن سبک تر هم بتواند نیاز شما را برآورده سازد ولی اقدام به خرید تیرآهن سنگین تر کرده اید و هزینه ی بیشتری در پروژه مصرف شده. برایخرید تیرآهن در اصفهان شما با دو استاندارد مواجه هستید. استاندارد  IPEکه متعلق به ایران و کشورهای اوروپایی است و ابتدا و انتهای این محصول دارای سطحی یکسان است و استاندارد INPکه متعلق به کشور روسیه و چین است که ابتدای این محصول نسبت به انتهای آن نازکتر است و شما شیب ملامی را بروی سطح آن مشاهده خواهید کرد.

خرید تسمه فولادی در اصفهان

اکثر فولادهای آلیاژی که سطح مقطع مستطیلی دارند و بصورت تسمه وارد بازار می شوند. خرید تسمه فولادی در اصفهان به منظور ساخت اداوات کشاورزی، تجهیزات حمل و نقل و .. مورد استفاده قرار می گیرد. در تسمه ی فولادی اختلاف عرض با ضخامت را شاهد هستیم. در دو نوع فابریک و ماشین کاری شده تولید می شوند که نوع ماشینکاری شده گرانتر است. این نوع تسمه به هر دو صورت گرم و سرد تولید می شود اما به خرید تسمه فولادی در اصفهانروش نورد سرد در جاهایی که نیاز به استحکام بحرانی و تلوارنس کمتر است مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این نوع تسمه فولادی شامل نوع گالوانیزه، استنلس استیل و آلومنیومی نیز هست. که نوع گالوانیزه و استنلس استیل آن کاربرد بیشتری دارد. نوع استیل آن استحکام بسیار عالی در دماهای بالا و خاصیت غیر مغناطیسی دارد.

 

خرید پروفیلz در اصفهان

به طور کلی پروفیل ها به دو دسته باز و بسته تقسیم می شوند. نوع باز شامل نبشی ها، تیرآهن و میلگرد و نوع بسته قوطی و انواع پروفیل درب و پنجره است. ممکن است در هنگام خرید با واژه محصولات دسته دوم برخورد کنید که این لفظ به طور عامیانه در بازار بسیار کاربرد دارد. خرید پروفلz در اصفهان بیشتر برای سقف سالن های ورزشی، سوله ها، انبار یا پارکینگ های بزرگ کاربرد دارد. در نمای بیرون ساختمان از پروفیل هایی با جنس چوبی یا ام دی اف استفاده می شود. از مزایای استفاده از این نوع پروفیل می توان به وزن سبک،استحکام بالاکه می توان از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کرد و نصب راحت و قیمت رقابتی آن اشاره کرد، برای نصب آن ماشین آلات مختلفی نیاز نیست . این نوع پروفیل از ورق فولادی گالوانیزه نورد سرد تولید می شود.بسته به نیاز خریدار حتی می توان بروی آن سوراخ هایی برای اتصال با پرچ اختصاص داد. خرید پروفلz در اصفهان به منظور یکپارچه سازی سازه ها با اسکلت فلزی است.

 

خرید رول ورق در اصفهان

بیشترین علت خرید رول ورق در اصفهان برای مصرف در صنایعی مثل پل، صنایع سنگین، سازه های فلزی و اتومبیل سازی است. یکی از کارخانه های تولیدی این محصول با نام شرکت فولاد مبارکه در این شهر واقع شده است. این محصول در بین محصولات فولادی از اهمیت بالایی برخوردار است که علت آن کارکرد فراوانی است که در صنعت دارد. خرید رول ورق در اصفهان  به دلیلی شرایط ناپایدار ارزی بصورت روزانه محاسبه می شود که این محدود به این استان نبوده و در همه جا حتی استان خوزستان که مجموعه فولاد اکسین را در دل خود دارد نیز از این قائده مستثنی نیست. معمولا حداقل تنا در نظر گرفته شده برای باربری از شهر مبدا(اصفهان یا اهواز) 23 تن است. یکسری نیز خریدهای خود را از انبارهای واقع در تهران انجام می دهند تا تناژ کمتری را سفارش دهند. بارگیری این محصول به دو صورت خوابیده و ایستاده صورت میگیرد در نوع خوابیده امکان تخلیه فقط با جرثقیل امکان پذیر است اما در نوع ایستاده امکان تخلیه بار با لیفتراک ممکن است پس بهتر است با توجه به امکانات و محل تخلیه بار این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

خرید ناودانی در اصفهان

یکی از پروفیل های u شکل صنعت که در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت یافت می شود ناودانی نام دارد. در بازار خرید ناودانی در اصفهان با دو دسته ناودانی پرسی و فابریک مواجه خواهید شد. البته روش نورد این محصول نیز در دسته بندی آن ها تفاوت ایجاد کرده و باعث بوجود آمدن نوع مشبک و ساده آن می شود. ناودانی ساده به روش نورد گرم و توسط ورق گرم تولید می شود اما ناودانی مشبک به هر دو صورت گرم و سرد تولید می شود. اگر قصد خرید ناودانی در اصفهان یا هر استان دیگر را دارید باید توجه داشته باشید که عوملی چون وزن، زمان تولید، کاربرد، سبک یا سنگین بودن محصول همگی در قیمت نهایی آن موثر خواهد بود. ناودانی به صورت شاخه ای و مقدار طول موجود در بازار 6 و 12 متری است در این حالت اگر نیاز به طولی بیشتر یا کمتر از این میزان بود باید از طریق روش هوا برش یا فرز برش در سطح آن ایجاد و به طول مورد نظر رسید. از جمله برندهای با کیفیت تولید داخلی می توان به گروه صنعتی شکفته، شرکت فولاد البرزایرانیان (فایکو)، گروه فولاد البرز غرب ابهر، فولاد ناب تبریز.

 

خرید ورق در اصفهان

یکی از پرکاربردی ترین زیر دسته های فلزات ورق های فولادی هستند. فلزی مسطح که از فولاد یا هر فلز دیگر ساخته شده است.تمامی فلزات دارای استانداردهای مشخصی هستند که این شناخت می تواند به شما در خرید ورق در اصفهان کمک کند.می توانید حتی قیمت ها را در سایت های مختلف پک کرده تا بسته به نوع نیاز و بودجه در نظر گرفته شده بتوانید بهترین خرید را داشته باشید صحبت با کارشناسان فروش را هرگز فراموش نکنید چون در انتخاب بهتر محصول متناسب با نیاز شما می توانند یاری دهنده باشند. هنگام خرید ورق در اصفهانبیشترین استانداردهایی که با آن مواجه خواهید شد عبارتند از: استاندارد DIN آلمان که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده، استاندارد ASTM آمریکا و  استاندارد گوس روسیه که به ندرت در ایران یافت می شود. تنوع ورق های فولادی بسیار زیاد هستند و همین تنوع زیاد باعث فروش بالای محصول شده چون متناسب با نیازف کاربری، سلیقه مشتری محصول تولیدی یافت می شود. تعدادی از نمونه های ورق های فولادی عبارتند از: ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق اسید شوئی، ورق روغنی، ورق استیل، ورق سیاه یا ورق نورد گرم، ورق آجدار است.

 

خرید پروفیل قوطی در اصفهان

مهمترین کارخانه های تولید پروفیل قوطی در اصفهان و تهران واقع شده است. بیشترین خرید پروفیل قوطی در اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان برای صنایعی مثل: ساختمان سازی، خودرو سازی ، تولید لوازم پزشکی تولید لوازم خانگی ، تولید لوازم آموزشی و .. اشاره کرد. برای مثال در ساختمان سازی از پر.فیل قوطی در ساخت سقف کاذب، نرده، پایه های میز و صندلی در و پنجره می توان استفاده کرد. پروفیل قوطی در جنس های مختلفی تولید می شود از جمله آهنی، استیل و آلمنیومی که نوع آهنی آن جز بیشترین خرید پروفیل قوطی در اصفهان می باشد. از دیگر مشخصات قوطی پروفیل ضخامت آن است که در اصطلاح به آن گوشت پروفیل می گویند. قوطی سبک یا مبلی ضخامتی بین 6 تا 1/5 میل و قوطی های صنعتی ضخامت 4 میل را دارند. همانطور که مشخص است این ضخامت بروی وزن هم تاثیر گذاشته و قیمت کار افزایش می یابد. این نکته را بخاطر داشته باشید که در ساختمان های چند طبقه به هیچ عنوان از پروفیل قوطی نمی توان استفاده کرد چون استحکام ساختمان را در برابر زلزله کاهش می دهد. حتی برای خانه های یک طبقه نیز بهتر است این محصول استفاده نشود یکسری از کارشناسان عقیده دارند بهتر است در هنگام استفاده  از قوطی داخل آن حتما با بتن و عیار مناسب پر شود، تا سازه استحکام های مورد نیاز در برابر تکان های زلزله را تا حدی جبران کند.

 

خرید ورق کرکره در اصفهان

اولین طرح های موجود از ورق ها، مدل ورق موج دار بوده است.به دو صورت فلزی و غیر فلزی برای سقف شیروانی ها مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با فرمینگ کردن ورق های فلزی بخصوص نوع گالوانیزه ی آن ورق فلزی کرکره تولید می شود. خرید ورق کرکره در اصفهان برای مصرف د رصنایع مختلفی از جمله سقف پارکینگ، ویلاها و .. می باشد. البته تنوع در ساخت این محصول بسیار زیاد است و با توجه به این تنوع در پروژه های صنعتی و ساختمانی بسیاری مصرف می شود. علت استفاده از گالوانیزه در این محصول جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی است. در هنگام خرید ورق کرکره در اصفهانو دیگر شهرها قطعا شما با تنوع های بسیاری از این محصول مواجه خواهید شد از جمله: طرح ورق فلزی کرکره سینوسی، طرح ورق فلزی کرکره ذوزنقه ای، طرح سفال ورق فلزی کرکره ای .

 

خرید ورق پانچ دار در اصفهان

در هنگام تولید ورق برای یکسری از قطعات نیاز به سوراخ هایی بروی آن احساس شد. به همین دلیل دستگاههایی با قابلیت پانچ بروی فلزات تعبیه شدند. قبل از این بوسیله لیزر CNC این کار صورت می گرفت اما امروزه توسط دستگاه پرس به فلز نیرو وارد می شود و با برش قطعه سوراخی نیز بروی آن ایجاد خواهد شد. علاوه بر خرید ورق پانچ دار در اصفهانضایعات خروجی از تولید نیز به فروش می رسد. که بریا تولید کننده سود خوبی می تواند داشته باشد. از مزیت های استفاده از پانچ می توان به،ایجاد همزمان چندین قطعه در یک ورق ،ضایعات کم، صافی سطح و سوراخ کاری، دقت بسیار بالا در اشکال پیچیده در حد هزارم میلی متر و .... در خرید ورق پانچ دار در اصفهان و دیگر شهرها با تنوع بسیاری از جمله: نوع روغنی، گالوانیزه، آلومنیومی، سیاه، استیل، رنگی، مسی، کامپوزیت روبرو خواهید شد. معمولا سایز موجود در بازار 1در2 است که بسته به نوع نیاز خریدار در دیگر سایزها نیز برش داده خواهد شد.

خرید چهارچوب فلزی در اصفهان

اولین نکته در خرید چهارچوب فلزی در اصفهان توجه به نوع جوشکاری محصول است هرچه کیفیت جوشکاری بهتر باشد عمر چهارچوب بیشتر خواهد بود. نوع دیگر رنگ استفاده شده برای چهارچوب است که بهترین انتخاب رنگ کوره ای است. البته خرید چهارچوب فلزی در اصفهانفقط منتهی به استفاده برای درب ها استفاده نمی شود بلکه هر بخشی که بتوان با باز و بسته کردن راهی به سمت فضای بیرونی و درونی ایجاد کرد چهارچوب فلزی گویند. این مکان ها هم درب های ورودی و هم پنجره ها را شامل می شوند. جنس این چهارچوب ها تنها فلزی نیست بلکه چوبی، PVC ، UPVC  نیز موجود است اما نوع فلزی آن بدلیل مقاومت بالاتر پرفروش تر است. تنها معایب آن وزن بالا و خرابی کامل چارچوب در بازسازی می توان اشاره کرد.

 

خرید لوله در اصفهان

خرید لوله و اتصالات در کار ساخت و ساز بخش بسیار مهمی است. به دلیل قرار گرفتن آن ها در مکان هایی با دسترسی دشوار و اینکه ساکنان بعدها در فصول گرم یا سرد ممکن است با آن به مشکل برخورد کنند. بریا خرید لوله در اصفهان یکی از مواردی که با آن روبروی خواهیم شد جنس لوله است. امروزه جنس پلیمر فروش بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه مانند مدل فلزی آن زنگ نمی زند و عمر بیشتری دارد. از دیگر مواردی که هنگام خرید لوله در اصفهان باید به آن توجه کرد قیمت است. امروزه سایت های بسیاری وجود دارند که فروش اینترنتی لوله و اتصالات و حتی دیگر محصولات را نیز عهده دار هستند. این امر هم باعث کاهش رفت و آمد و هم کم کردن هزینه های موجود در این راه خواهد شد.

 

خرید ورق ذوزنقه در اصفهان

فرمینگ ورق ذوزنقه از نوع گالوانیزه است که همین امر باعث ضد زنگ شدن و جلوگیری از خوردگی محصول نهایی به مرور زمان خواهد شد. با خرید ورقه ذوزنقه در اصفهانشما مزایای را دریافت خواهید کرد مانند، نصب راحت و سریع این محصول، زیبایی و قیمت مناسبی که نسبت به دیگر محصولات دارد، ایمنی در برابر زلزله، مقاومت بالا در برابر خوردگی و شکستگی محصول است. بطور کل اگر قصد خرید ورقه ذوزنقه در اصفهان دارید می توانید محصولی با مشخصات تقریبی زیر را داشته باشید وجود 6 موج در هر متر مربع ورق، نوسان عرض ورق از 100 تا 125، وجود 8 موج در ورق‌های 25/1 متر، نوسان ضخامت از 30/0 تا 2 میلی متر، تنظیم طول ورق براساس سفارش خریدار امکان پذیر است.

 

خرید توری در اصفهان

مفتول های حرارتی ای که به صورت مفتول بافت و چشمه های مربع و مستطیل تولید می شوند را توری پرسی گویند. سایز توری ها 2 میلیمتر الی 6 میلی متر است که تار و پودها با دستگاه بافته می شوند. در خرید توری در اصفهان با جنس های مختلفی از جمله فلز، برنج، مس و فولاد و ... مواجه خواهید شد که خود حاکی از گستردگی زمینه انتخاب خریدار است. بیشتر خرید توری در اصفهاندر این مکان ها استفاده می شود. در ساخت و ساز برای نرده های محافظتی و دیوارهای امنیتی به عنوان فیلتر در غربالگری، صنایعی همچون پتروشیمی، معادت، کارخانه های زغال سنگ.