سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه روغن کشی

دستگاه روغن گیری:

دستگاه روغن گیریکه اکثرمردم به عنوان دستگاه روغن کشی هم از آن یاد می کنند. یکی از مهمترین دستگاه ها در تهیه محصولات طبیعی و سالم به شمار می رود. باید توجه داشت که فرآورده های روغنیبعد از غلات، اصلی ترین ماده غذایی مورد نیاز انسان هستند.از قرن ها پیش روغن گیری از دانه های روغنی بوسیله چرخ های عصاری در ایران، مرسوم بوده و بیشتر مصرف داروئی داشته است.دستگاه روغن گیری: علاوه بر ایجاد اشتغال مناسب که این دستگاه می تواند ایجاد نماید ، سودآوری اقتصادی آن نیز می تواند قابل توجه باشد. از دستگاه روغن گیری برای تهیه روغن ها که جزء با اهمیت ترین اصل غذای انسان به شمار میروند استفاده میشود. و همه ی ما روزانه بااین اصل سر و کار داریم. راه کاری جالب برای افزایش طول عمر و کم کردن هزینه های درمانی است. از همین رو انتخاب شرکت  دستگاه روغن گیریمعتبرحائز اهمیت است.

 

 

دستگاه روغنگیری:

همه می دانند که صنعت روغن گیری و گرفتن روغن از دانه های روغنی درصنایع مواد غذایی به کار می رود و دستگاه روغنگیریدارای مزیت های خوبی از جمله:سرمایه گذاری نسبتا پایین در قیاس با صنایع دیگر،ارز بری کمتر نسبت به صنایع دیگر، بالا بودن ارزش افزوده،کم بودن مصرف انرژی،سود آوری سریع در سرمایه گزاری ومهم ترین آنها دستگاه روغنگیری می تواند صنعت کشاورزی را در بخش دانه های روغنی به سوی خود کفایی در کنار کیفیت بالا هدایت کند. می توان گفت گارانتی و پشتیبانی یکی از مزیت های خوب شرکت ارئه دهنده محصوب می شود.و شرکت  اسم شرکت زمان تهد شده بابت کار کرد دستگاه و باز دهی اولیه دستگاه روغنگیری و قابلیت استفاده در دو شیفت کاری  با بهترین توانایی را در دستور کار خود دارد. دستگاه روغنگیریعلاوه بر مزیت های خوبی که دارد دارای مشکلاتی ازجمله:رطوبت:این دستگاه برای کار کرد خود نیاز دائمی به رطوبت یا مرطوب بودن دارد.حرارت:رابطه عکس داشتن دما با کیفیت خروجی فرآورده موجب شده تا هرمقدار دما بالاتر به رود کیفیت پایین تری به دست آید.

 

 

دستگاه روغن کشی:

دستگاه روغن کشیبه خاطر کیفیت عالی روغن خروجی و حداکثر درصد استخراج روغن وکارکرد راحت و زیبایی و کار بر پسند بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه روغن کشیباوجود کارایی هایی که دارد نظر اکثر مردم را به خود جلب کرد و این دستگاه پرکاربرد شامل مزیت هایی از جمله : منحصر به فرد بودن قطعات، قابلیت کارکرد در 24 ساعت با بهترین بازدهی، طول عمر مفید ، نوآوری در محصولات  میباشد. .دستگاه روغن کشیتوانسته با کار کرد های متفاوتی که دارد بسترخرید و فروش خوبی را ایفا کند. طریقه کسب درآمد باخرید  دستگاه روغن کشی: کمک گرفتن از رسانه های اجتماعی ، معرفی محصول ها به دوستان ، پخش تراکت، تبلیغ در سایت ها، دادن تخفیف به معرف ها می توان استفاده کرد.

 

 

دستگاه ارده گیری:

ارده دارای  منبع آهن گیاهی است.ودر رفع خستگی کاربرد بسیاری دارد و مصرف آن برای افراد که ابتلا به کم خونی وفقر آهن دارند بسیار موثر است. افرادی که شیررا دوست ندارند و یا مصرف شیر با مزاجشان سازگار نیست  می توانند از ارده و کنجد برای تأمین کلسیم، روی و آهن آن استفاده کنند.دستگاه ارده گیریدربازار ایرانبه سه سبک تقسیم میشوند. دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی: این دستگاه به دلیل سرعت پائین ، قیمت بالا ، ابعاد خیلی بزرگ و وزن سنگینی  که دارند توصیه نمی شود.دستگاه ارده گیریبا سنگ مصنوعی: این دستگاه ابعاد کوچکتر ، ظرفیت تولید  بالاتر نسبت به دستگاه قبلی، کاربرد رومیزی داشتن به صرفه تر هستند.دستگاه ارده گیریو کره ساز با ماردون فلزی: این دستگاه دارای کاربردی آسان ولی قیمتی بالامی باشد.

 

 

دستگاه ارده :

ارده ها خوراکی ،هستند که از دانه‌های کنجد  تفت داده شده و کوبیده شده بدست می‌آیندو از ارده در آشپزی هم استفاده می شود و هم چنین می توان از ارده در صبحانه به عنوان چاشنی استفاده کرد. دستگاه اردهدارای ویژگی های کاربردی شامل : کاربری آسان ، نظافت سریع ، مصرف برق بهینه ،استفاده از دو سنگ مصنوعی در دستگاه اردهوگارانتی می باشد. دستگاه ارده دارای ساز و کار هایی ازجمله: چرخش پرسرعت و مقطع به مقطع است و به همین خاطر تولید ارده را افزایش می دهد. دردستگاه اردهاز تکنیک هایی هم چون بی حرکتی سنگ بالایی و چرخش پرسرعت سنگ پایینی استفاده می کند. دستگاه اردهمی تواند نرمی و زبری را با فاصله بین این سنگ ها تنظیم نماید.

 

 

دستگاه کره بادام زمینی:

نحوه گرفتن کره بادام زمینی در دستگاه های مختلف متفاوت است.قیمت دستگاه کره بادام زمینیاغلب بالاست و ابزار ارزانی به شمار نمی آید واین دستگاه می تواند ازانواع دانه های روغنی ارده ویا کره بگیردو در تولید مواد غذایی مختلفی به ما کمک کند. دستگاه کره بادام زمینییکی از دستگاه های بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می توان کره بادام زمینی ، فندق و ارده میوه هایی هم چون انگور و خرما را نیز تهیه نمود.دستگاه کره بادام زمینیبه شما امکان میکس کردن انواع طمع ها مانند: کاکائو و شیره انگور، شیر سویا و شیر بادام را بدهد. .دستگاه کره بادام زمینیمجهز به ورق های استیل ضد زنگ که موجب طول عمر بیشتر دستگاه می شود.

 

 

دستگاه روغن کشی کارخانه ای :

دستگاه روغن کشی کارخانه اییکی از مهم ترین ماشین آلات آماده سازی محصول است.با افزایش علاقه مردم به محصولات سالم ،با زار خرید فروش دستگاه روغن کشی کارخانه ایداغ است.در صنایع غذایی از دو روش برای گرفتن روغن از دانه استفاده می شود.دستگاه روغن گیری کارخانه اینوع پرس سرد: از این دستگاه برای روغن کشی از دانه هایی مانند دانه، کنجد، مغز بادام درختی و بادام زمینی استفاده میشود. دستگاه روغن گیری کارخانه ای نوع پرس گرم: در این دستگاه دانه های روغنی با دمایی بالای 100 درجه حرارت دیده و پخته می شوند.