سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد آسیاب رامعلی

کاربرد آسیاب رامعلی

دستگاه آساب رامعلی یکی از مهم ترین سامانه های بخش بازیافت پلاستیک به شمار می رود که طی این فرآیند  استفاده از این دستگاه محصولات پلاستیکی همچون بطری ، جعبه ها، فیل های پلاستیکی و قطعات تزریقی به قطعات ریزتر و یکنواختی خرد و تکه تکه می شوند. این خرده های پلاستیکی به وجود آمده توسط دستگاه آساب رامعلی را  به اصطلاح پرک می نامند .

کارکرد دستگاه آساب رامعلی

سرعت کارایی و عملکرد دستگاه آسیاب رامعلی و همچنین نرخ تولید پرک های پلاستیکی  به ترتیب به پارامترهای زیر بستگی دارد.

. نوع ماده و جنس پلاستیک ورودی به دستگاه آسیاب رامعلی

. ابعاد محفظه برش و نوع ساختار و طراحی تیغه ها

. نوع جنس تیغه های دستگاه

 . تعداد و کمیت تیغه های دستگاه

. میزان سرعت موتور الکتریکی دستگاه

. ابعاد توری دستگاه

 . اهمیت نوع ماده

 

مزایا و کاربرد دستگاه آساب رامعلی

دستگاه آب رامعلی دارای قدرت بسیار زیادی است و می تواند پلاستیک هایی که در داخل آن ریخته می شود را به سرعت و به خوبی آسیاب کند و به همین دلیل از جمله دستگاه‌های کاربردی برای شروع چرخه و فرآیند بازیافت است.

دستگاه آساب رامعلی ضایعات را با توجه به ابعاد و اندازه های دلخواه و نیاز شما خرد می کند و به پرک های پلاستیکی تبدیل می کند.

از مزیت های کلی و کاربردی دستگاه آساب رامعلی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

. دستگاه آساب رامعلی را به عنوان یک دستگاه آسیاب پلاستیک می توانید به عنوان یک دستگاه صنعتی جداگانه به کار برید و انواع پلاستیک ها را به کمک آن آسیاب کرده و مواد اولیه مورد نیاز هر کارگاه طبق صنعت های مختلفی را تامین کنید.

.کسانی که خود دارای کارگاه تولید پلاستیک می باشند، می توانند با دستگاه آسیاب پلاستیک هزینه تهیه مواد اولیه را خود را کاهش دهند به این صورت که با خریدن ضایعات مورد نیاز خود، به سادگی اقدام به تهیه و تولید مواد اولیه پلاستیکی مورد نیاز خود کنند.

. مصرف برق بسیار پایین

. نیاز به نیروی انسانی کمتر برای انجام کار

. مواد در داخل دستگاه به سمت بیرون پرتاب نخواهند شد، بنابراین اپراتور یا نیروی کار به هنگام کار با دستگاه در امنیت کامل است.

 

ویژگی دستگاه آسیاب پلاستیک آساب رامعلی

. این دستگاه‌ها توان تولیدی مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود می توانید هر یک را تهیه کنید.

. ظرفیت دستگاه آسیاب از 200 تا 1200 کیلوگرم در ساعت است.

. برای آسیاب کردن انواع پلاستیک ها می توانید از این دستگاه خرد کن استفاده کنید.

. دستگاه آسیاب به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست، محصول نهایی را به سرعت به شما تحویل می دهد.

. این دستگاه ها نگهداری ، نظافت و شستشوی راحتی دارند.

. جنس تیغه و یا چکش دستگاه آسیاب پلاستیک آساب رامعلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

انواع دستگاه آساب رامعلی از نظر سرعت عملکرد

دستگاه آساب رامعلی سرعت‌پایین:دستگاه آیاب رامعلی مجهز به دو نوع خردکُن چنگکی و خرد‌کُن کوچک مستقل و جداگانه می باشد که باعث می‌شود تا دستگاه بتواند عملیات آسیاب اولیه مواد درشت و  مواد نهایی را هم‌زمان انجام دهد. موتور و محور توسط کوپلینگ به یکدیگر متصل‌ هستند که این ترکیب باعث عملکردی روان تر در دستگاه می شود. همچنین این مدل از آسیاب دارای تیغه‌هایی از جنس فولاد است که دارای ویژگی تنظیم سطح تماس هستند.

 

دستگاه آساب رامعلی سرعت‌پایین

نوع دیگر دستگاه آسیاب مجهز به خرد‌کُن چنگکی است که پس از تیز کردن نیازی به تنظیم فاصله بین خردکُن های ثابت و متحرک ندارد. سرعت چرخش پایین و نیز زاویه دقیق خردکُن متحرک سبب پایداری آسیاب می‌شود که مخزن جمع‌آوری مواد، محفظه‌ی خردکُن را از بیرون پوشش و از نشت مواد جلوگیری می‌کند. البته باید اشاره کرد که صدای کارکرد بسیار کم آسیاب به سبب سرعت چرخش، نیاز به عایق صوت را در این مدل جدی کرده است.