سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش  ناخنی SML

سفارش  ناخنی SML

یکی از بخش های مهم و ضروی در صنعت مفید و سود ده بازیافت پلاستیک، آسیاب کردن و خرد کردن ضایعات پلاستیکی است . از آنجا که ضایعات پلاستیکی می توانند در ابعاد و  اندازه های گوناگون بزرگ و کوچکی وجود داشته باشند؛ بنابر این برای هرچه بهتر انجام شدن روند و فرآیند چرخه ی بازیافت باید به اندازه های بسیار ریز وکوچکی تقسیم شوند . دستگاهی که این کار را میسر می کند آسیاب پلاستیک از نوع دستگاه آسیاب ناخنی SMLمی باشد.

مزایای دستگاه آسیاب ناخنی SML

یکی از مزایای این مدل دستگاه آسیاب ناخنی در مقایسه با دیگر دستگاه های خرد کن  و آسیاب پلاستیک ، حفظ ایمنی و امنیت هر چه بیشتر اپراتورها و یا نیروهای کار با دستگاه می باشد . چرا که با طراحی پیشرفته این مدل دستگاه آسیاب ناخنی  از پرت شدن قطعات و محتویات داخل آن به محیط بیرونی طی انجام فرآیند آسیاب شدن کاملا جلوگیری شده است.

از دیگر مزایای دستگاه آسیاب ناخنی SML کم صدا بودن ، سرعت و دقت بالا در خرد و آسیاب کردن ضایعات پلاستیک می باشد که باعث شده است نسبت به دیگر دستگاه های آسیاب پلاستیک  میان مشتریان پر طرفدارتر باشد و البته از قیمت بالا تری هم برخوردار شود.

کاربرد دستگاه آسیاب ناخنی SML

 

کاربرد این نوع دستگاه آسیاب پلاستیک مانند دیگر مدل های آن بیشتر برای خردکردن و تکه کردن انواع محصولات پلاستیکی به ابعاد و اندازه های کوچکتر و مشخصی می باشد . در واقع این نوع مدل از دستگاه های آسیب ناخنی دارای محفظه هایی هستند که شما می توانید با ریختن ضایعات در آن ها بسته به اندازه دلخواه خودتان مواد پلاستیکی را آسیاب و خرد کنید .

تفاوت دستگاه آسیاب چکشی و دستگاه آسیاب ناخنی SLM

در دستگاه آسیاب چکشی با توجه به وارد کردن فشار وزنه ی سنگین بر روی ضایعات پلاستیک و پوشاندن کامل سطح آن ها، پرت شدن مواد به بیرون به ندرت اتفاق می افتاد و این موجب امنیت هر چه بیشتر نیروی کار با دستگاه می شود . در دستگاه آسیاب پلاستیک ناخنی SLM نیز اگر از مدل پیشرفته تر آن با تیغه های مخصوص استفاده کنید ، احتمال عمل پرتاب شدن به بیرون به صفر می رسد و هم چنین امنیت اپراتور یا نیروی کار با دستگاه تامین می شودو در کنار آن سر و صدای کمتری نیز در هنگام خرد شدن ایجاد خواهد شد.

یکیاز تفاوت های میان دو مدل دستگاه آسیاب چکشی و دستگاه آسیاب ناخنی SLM تا خوردن و جمع شدن تکه های کوچک پلاستیک در فرآیند کار با دستگاه مدل چکشی می باش. در واقعدر دستگاه آسیاب پلاستیک چکشی با توجه به کوبیده شدن ضایعات پلاستیکی ممکن است قطعاتی که در اندازه های کوچک تری هستند تا بخورند ولی خرد نشوند که این قطعات ریز قابل استفاده نیستند و فرآیند آسیاب باید مجدد انجام شود. در مدل ناخنی با توجه به خرد شدن قطعات از طریق تیغه ی مخصوص ، مشکل تاخوردگی قطعات کوچکتر به هیچ وجه رخ نمی دهد.

اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک خط بازیافت پلاستیک برای تهیه ی مواد اولیه ی صنعت مورد نظر خود هستید ؛ می توانید برای خرید دستگاه متناسب با نیاز خود با مشاوران متخصص و کارشناسان فروش با تجربه ی مجموعه ی ما در این زمینه مشورت کنید .